top of page

Mijn naam is Ine, sinds 2019 ben ik aan de slag als Administratief Freelancer. 

 

Met mijn jarenlange en uitgebreide ervaring in zowel eenmanszaken, KMO's als grote bedrijven sta ik te popelen om nieuwe mensen, bedrijven en sectoren te leren kennen. 

 

Ik hou van lijstjes 😊 aangevuld met planningen en overzichten. En ik geniet ervan om orde te scheppen in de chaos en je bedrijf zo nodig terug op de rails te zetten op administratief vlak. 

Office Manager, management assistant, directiesecretaresse… what 's in a name… het gaat erom dat de boel goed draait en blijft draaien. Dit kan gaan van een storing in een printer oplossen tot een verslag maken van een drietalige vergadering.

Over mij

Personeelsadministratie is altijd mijn passie geweest. Zorgen voor de juiste registratie van de prestaties met daaraan gekoppeld een correcte loonbrief. Ten dienste staan van de werknemers en hen informatie verschaffen waar nodig. 

 

Financiële administratie, technische administratie, projectadministratie, verkoopsadministratie,… ik heb er wel kaas van gegeten! 

 

Laat mij dus uw hulp zijn: Leave it Up to me!

Contactformulier

Heb je een vraag? Neem contact op via onderstaande gegevens of stuur mij een bericht via het contactformulier. 

Ine Melis

+32 497 584514

ine@uptome.be

bottom of page